Rensa i röran -Mess creates stress

Standard

När vi vaknade i morse var vi på väg till Åre för en dag på skidor men vi blev hemma i stället. Janne ville se OS och jag ville röja garaget, Så jag  fixade bilen så vi kunde starat så snart Janne var klar. Ut med allt så vi kan få plats med bilarna i garaget. Jag vill också slippa skrapa rutor och borsta av snön. Jag har låtit Janne ha den platsen i garaget tidigare men nu får vi båda plats.

Passade på att slänga massor av saker som jag bara har flyttat runt tidigare. Och då menar jag många gånger av nån anledning.  Så nu ska jag planera in stor rensning av allt vi inte har i huset utan i våra förråd.

Jag fann bland annat krukor från Wikholm som jag köpt Linneán , En hel låda. !!!! Så nu funderar jag vad jag ska göra med alla.

Har till och med funderat på Loppis något jag har massor av är det kläder , krukor, skorm julsaker, väskor, bakartiklar,barnsaker,böcker så jag kanske ska sälja allt för 10,20 ,30 kr osv …

Kanske blir en Bloppis .. ska fundera och återkomma när jag funnit rätt format.

2 mars är det loppis på OSD , ska nog boka bord. Och jag HATAR verkligen loppisar men nu vill jag bli av med ALLT men inte kasta allt.

Rensa rensa skapa plats för nytt och fräscht. Att rensa ger även mer energi och det märker jag för jag börjar alltid rensa i denna period på året.

I ställer för att skriva om allt det själv så har jag en blogg jag tittar i .

http://mereffekt.nu/7-tips-for-att-rensa-i-roran-och-fa-mer-energi/

Lovordar boken Rensa i Röran med Karen Kingston , handlar förövrigt alla min web böcker på Bokus.

 

Röj på 🙂

Kommentera

